logo
cover

Boe!F, de Musical (binnenkort)


Project

Marketing & communicatie
Stage management

Periode: voorjaar 2019


Opdrachtgever

Het Brabants Muziek-Theater


Beschrijving

In het voorjaar van 2019 brengt Kleintje BMT, de jeugdgroep van Het Brabants Muziek-Theater, de nieuw geschreven sprookjesmusical Boe!F op de planken. Als medewerker Marketing & Communicatie bij het regionale theatergezelschap werkte ik aan het campagnebeeld van de productie en ben ik verantwoordelijk voor o.a. social media en website management, de productie van multimediale content, coördinatie van de videoregistratie, persbenadering en eindredactie publiciteit.

Daarnaast ben ik bij deze productie medeverantwoordelijk voor het stage management en daarmee voor het uitwerken van draaiboeken en technische documenten, de (veiligheids)technische en logistieke supervisie op de toneelvloer en het instrueren van technici en stage crew bij de uitvoeringen.

Op deze pagina is binnenkort meer voor deze productie gemaakte content te bekijken.


Referentie

"Nik is al jaren een onmisbare kracht binnen Het Brabants Muziek-Theater. Wat in 2012 begon met het opzetten van onze social media is uitgegroeid tot een volwaardige marketing- en communicatiefunctie, waarin hij zich bezighoudt met alle aspecten van dit waardevolle werkgebied. Sinds 2017 is Nik daarnaast nauw betrokken bij het stage management en ook hierin is hij de juiste man op de juiste plek gebleken. Nik communiceert op een duidelijke wijze, voert zijn taken met enthousiasme en precisie uit en zorgt er met zijn creatieve brein voor dat Het Brabants Muziek-Theater in de volle breedte goed op de kaart staat!"

Alexandra Peperkamp,
voorzitter/productieleiding
Het Brabants Muziek-Theater