logo
cover

3 Musketiers, de Musical


Project

Marketing & communicatie
Stage management

Periode: najaar 2018


Opdrachtgever

Het Brabants Muziek-Theater


Beschrijving

In navolging van de award-winnende jubileumproductie Titanic De Musical uit 2016 speelde Het Brabants Muziek-Theater in het najaar van 2018 de spektakelproductie 3 Musketiers, de Musical. Als medewerker Marketing & Communicatie bij het regionale theatergezelschap werkte ik aan het campagnebeeld van de productie en was ik verantwoordelijk voor o.a. social media en website management, de productie van multimediale content, coördinatie van de videoregistratie, persbenadering en eindredactie publiciteit.

Daarnaast was ik bij deze productie medeverantwoordelijk voor het stage management en daarmee voor het uitwerken van draaiboeken en technische documenten, de (veiligheids)technische en logistieke supervisie op de toneelvloer en het instrueren van technici en stage crew bij de uitvoeringen.


Referentie

"Nik is al jaren een onmisbare kracht binnen Het Brabants Muziek-Theater. Wat in 2012 begon met het opzetten van onze social media is uitgegroeid tot een volwaardige marketing- en communicatiefunctie, waarin hij zich bezighoudt met alle aspecten van dit waardevolle werkgebied. Sinds 2017 is Nik daarnaast nauw betrokken bij het stage management en ook hierin is hij de juiste man op de juiste plek gebleken. Nik communiceert op een duidelijke wijze, voert zijn taken met enthousiasme en precisie uit en zorgt er met zijn creatieve brein voor dat Het Brabants Muziek-Theater in de volle breedte goed op de kaart staat!"

Alexandra Peperkamp,
voorzitter/productieleiding
Het Brabants Muziek-Theater